Kenapa Diari Seorang Lelaki Romeo?

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua, seperti yang dijanjikan sebelum ini, akhirnya wujud lah blog yang tidak seberapa ini sebagai medium perkongsian ilmu mengenai asas-asas dalam bidang fotografi serta penggunaan software-software yang terlibat secara langsung iaitu Photoshop, Lightroom dan Camera RAW. 

Ok, berbalik kepada tajuk entri ini " Kenapa Diari Seorang Lelaki Romeo?". Ramai yang tertanya-tanya mengenainya, jadi saya akan jelaskan secara terperinci dalam entri pengenalan ini. Sebenarnya memang tiada kaitan langsung dengan kehidupan seharian, tetapi tajuk tu dipilih sebab DSLR Diari Seorang Lelaki Romeo. Oleh kerana mahu juga nama blog ini berkaitan dengan fotografi walau pada dasarnya nama tu tak berkait pun tapi dengan penerangan ringkas ini dapat lah anda semua faham kan kenapa saya memilih Diari Seorang Lelaki Romeo sebagai tajuk blog saya.

Dengan itu, sehingga bertemu lagi dalam entri-entri yang akan datang. InsyAllah, saya akan kongsikan idea-idea dan ilmu sebagai seorang beginner dalam bidang ini. So jom belajar sama-sama, Sekian.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

Unknown said...

I follow...

Unknown said...

i will follow u too..hehe

Udin said...

sempoi bro! aku support ang! hehe ;)

rokimibasri said...

terima kasih atas sokongan anda semua...

Post a Comment